EMAG

EMAG

07.07.2012

Kombat “Fierbe Bulgaria!” + Klitschko vs. Thompson

Morosanu si Catinas trec Dunarea si dau cu pumnul la Local Kombat “Fierbe Bulgaria!” sambata la 22:00, in direct pe www.sportliveonline.net . Gala e si la ProTV la 01.00, dupa duelul din box Klitschko vs. Thompson


 AZI 22:00 LIVE pe Voyo.ro si Sport.ro: Local Kombat "Fierbe Bulgaria"! Vezi AICI toate meciurile galei in care se bat Morosanu, Ignashov si Andrei Stoica:
Benny Adegbuyi va lupta sambata in gala Local kombat din Bulgaria. Acesta se va bate pentru prima data in cariera sa intr-o piramida, acolo unde il va intalni in primul meci pe Mladen Brestovac, favorit la castigarea trofeului.

"Este prima data cand lupt intr-o piramida si recunosc ca am emotii, insa emotiile mele sunt constructive. Am schimbat putin pregatirea pentru ca este un luptator de garda inversa si am ceva special pregatit pentru el.", a dezvaluit Benny.

Luptatorul de la Respect Gym a dezvaluit ca a slabit pentru acest meci, ajungand sa cantareasca 118 kilograme: "Am slabit cateva kilograme pentru a avea mai multa viteza!"

"Mizez pe un KO insa nu ma deranjeaza sa il bat la decizie. Nu vreau sa fortez, pentru ca mai am un meci apoi si vreau neaparat sa castig piramida ... iar in viitorul apropiat, cine stie, sa lupt cu Badr Hari. Ar fi un meci de vis", spune Benny.

Considerat de fani drept luptatorul cu cea mai puternica dreapta din Romania, Benny recunoaste ca a "stricat" cateva aparate testandu-si arma:

"Nu imi antrenez lovitura, e ceva natural. Am dat la aparatele acelea clasice de la mare, care masoara forta, dar nu au fost de ajuns. Le-am dat peste cap, am nevoie de niste aparate adevarate", mai spune Benny Adegbuyi.
Iata programul galei de la Varna:
1. Reserve Fight (K-1 Rules, 3x3min, -95kg) Redouan Cairo (Suriname) vs Kolyo Ivanov (Bulgaria)
2. Semifinal 1 (K-1 Rules, 3x3min, +96kg) Benjamin Adegbuyi (Romania) vs Mladen Brestovac (Croatia)
3. Semifinal 2 (K-1 Rules, 3x3min, +96kg) Rogava Tsotne (Ukraine) vs Kostadin Kostov (Bulgaria)
4. Super Fight (K-1 Rules, 3x3min, -95kg) Hakan Aksoy (Turkey) vs Andrei Stoica (Romania)
5. Super Fight (K-1 Rules, 3x3min, +96kg) Domagoj Ostojic (Croatia) vs Raul Catinas (Romania)
6. Super Fight (K-1 Rules, 3x3min, +96kg) Rick Cheek (USA) vs Catalin Morosanu (Romania)
7. Super Fight (K-1 Rules, 3x3min, +96kg) Corneliu Rus (Romania) vs Alexey Ignashov (Belarus)
8. Superkombat Heavyweight Title (K-1 Rules, 3x3min, +96kg) Freddy Kemayo (France) vs Ismael Londt (Suriname)
9. Tournament Final (K-1 Rules, 3x3min, +96kg) Winner Semifinal 1 vs Winner Semifinal 2

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu