EMAG

EMAG

23.02.2013

Bruno iacobet la Roamnii au Talent


Un barbat de peste 50 de ani din Targoviste a venit pe scena ROMANII AU TALENT cu 3 caini pe care i-a introdus pe scena pe rand. “Am venit pentru a promova acest sport, numit disk-talking“, a spus concurentul.
554147_483489875032328_430232647_nA reusit sa faca spectacol, pentru ca animalutele l-au ascultat fara nicio scapare. A dat labuta cu unul din caini,au facut giumbuslucuri, au sarit dupa discuri, iar la final l-a ridicat pe unul dintre ei in sus. Juriul si intreaga sala au spus DA.
Andra: Este cel mai frumos spectacol pe care l-am vazut. Va multumesc ca ati venit
Andi: A fost un moment minunat, caruia ii prevad un viitor la Romanii au Talent.
Mihai: Mi se pare fantastica inteligenta lor, privirea, spectacolul pe care il faceti. Pana acum din ce am vazut, sunteti numarul meu preferat.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu