EMAG

EMAG

25.07.2013

Jandarm din Ploieşti, spulberat de tren IMAGINI SOCANTE



Accident feroviar cumplit în apropiere de Ploieşti. Un jandarm în vârstă de 30 de ani se zbate între viaţă şi moarte după ce maşina pe care o conducea a fost spulberată de un tren accelerat.



Bărbatul locuia la 100 de metri de calea ferată şi se îndrepta spre casă. Nu se ştie ce s-a întâmplat, dar maşina a fost lovită în plin şi transformată într-un morman de fiare. Locuitorii din zonă susţin că nu se văd semnalele luminoase montate la trecerea de nivel cu calea ferată.

"În urmă cu două săptămâni am vrut să trec calea ferată cu maşina. Era ora 23 şi norocul meu a fost că m-am oprit să mă asigur pentru că luminile nu mergeau. Locomotiva a acroşat maşina şi m-a aruncat în şanţ. Eu am spus că dau CFR-ul în judecată pentru asta. În plus în zonă, vegetaţia a crescut foarte mult şi nu poţi vedea dacă vine un tren", ne-a decalarat Constantin Gosav, victimă la aceeaşi cale ferată.

Jandarmul rănit astăzi a fost preluat de un elicopter SMURD şi dus în Bucureşti. Şansele lui de supravietuire sunt însă minime.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu