EMAG

EMAG

01.08.2013

Chindia va primi 1.200.000 de lei pe an

Gură de oxigen de la CJ Dâmboviţa şi primăria Târgovişte: Chindia va primi 1.200.000 de lei pe an, dar nu se ştie în ce ligă va juca



Am reuşit după mai multe încercări să facem o Adunare Generală şi am stabilit următoarele: Consiliul Judeţean va susţine cu 6 miliarde  această asociaţie, primăria Târgovişte s-a obligat să susţină cu 6 miliarde iar Universitatea Valahia s-a obligat să asigure cazarea pentru fotbaliştii care au nevoie de cazare şi începând cu 1 noiembrie să asigure masa de prânz", a declarat, miercuri, la şedinţa de Consiliu Judeţean, Adrian Ţuţuianu.    Gică Popescu, neimplicat. Vine Zotic?   "Gică Popescu mi-a spus că nu mai pune niciun ban, pentru că majoritatea fotbaliştilot dumnealui nu mai sunt pe aici. A spus că ne sprijină logistic. Nu ştiu ce înseamnă logistic. Este membru al AGA până una, alta. Am vorbit şi cu Ghiorghi Zotic, care are cealaltă echipă de fotbal. Partea bună este că dumnealui are o bază materială, iar partea mai puţin bună este că el ar fi dorit o fuziune a celor două cluburi. Am avut o discuţie cu doamna Maria Prodran şi cu Ovidiu Stângă pentru a găsi un investitor care să vină să susţină echipa, dar nu am ajuns la nicio concluzie", a mai spus Ţuţuianu.
Asociaţia de Fotbal Chindia Târgovişte va primi un sprijin anual de 600.000 de lei, urmând ca primăria Târgovişte să contribuie tot cu atât, iar Universitatea Valahia să asigure masa şi cazarea
.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu