EMAG

EMAG

03.11.2012

Chindia - Farul 4-1!

chindiabihor1Chindia a făcut împotriva Farului cel mai bun joc din actuala ediţie de campionat. Echipa noastră a înscris de patru ori, dar scorul putea fi şi mai mare, doar reflexele portarului George Curcă salvând Constanţa de la un adevărat dezastru lângă Turnul Chindiei. Băluţă şi-a trecut în cont dubla, iar Honciu şi Mihăescu, ultimul cu golul zilei în Chindia – Farul, au condimentat o evoluţie excelentă a roş-albaştrilor. Şi mai îmbucurător e că vremea a ţinut cu fotbalul, zi splendidă la Târgovişte, iar în tribune au venit aproape 2.000 de fani, printre care şi o inimoasă galerie, în colţul din dreapta al tribunei I.
Eusebiu Tudor, antrenor Chindia Târgovişte:" Vreau să îi felicit pe băieţi. Ăsta e jocul pe care ni-l dorim, şi noi, antrenorii, şi oamenii din tribună. Am avut şi ghinion în primele etape, dar e  bine că ne-am revenit şi strângem puncte. De ce să nu recunosc, ne gândim la primele locuri. Cel mai important e meciul care vine, iar la Dinamo II mergem să batem. Am înţeles că au bătut la Buftea, au intrat şi ei în formă, dar asta nu ne sperie. Pe Farul i-am bătut a doua oară în acest sezon. Prima dată cu Sportul, în debutul campionatului, 2-0 la Constanţa. "
Ion Barbu, antrenor secund Farul Constanţa: "De 19 ani sunt la club, dar nu am trăit asemenea umilinţe. 0-4 cu Dinamo II, 1-2 cu Buftea, 1-4 la Târgovişte. Sincer, nu mai înţeleg nimic. Nu ştiu ce se întâmplă. Avem deja emoţii la retrogradare. Am întâlnit azi una dintre cele mai bune echipe ale seriei. Chindia joacă bine, spectaculos."
Mădălin Mihăescu, Chindia Târgovişte: "Mă bucur că am spart şi eu gheaţa şi am reuşit să marchez. Dedic golul colegilor şi suporterilor care ne-au susţinut. Vreau să joc cât mai mult în tricoul Chindiei. Am avut şi acea accidentare care m-a ţinut departe de gazon, dar acum totul e ok!"
Alexandru Băluţă, Chindia Târgovişte: "Am ajutat echipa să câştige, dar îmi pare rău că nu am marcat şi golul al treilea, la 4-1. Farul a fost salvată de Curcă."

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu