EMAG

EMAG

20.10.2011

În Dâmboviţa, 75,73 % dintre apeluri primite pe 112 au fost false

 Dintre acestea 24,27 % au fost reale şi 75,73 % false. Cele mai multe au fost transferate către Ambulanţă – 48,24%, Poliţie – 34,21%, Pompieri – SMURD – 13,82% şi Jandarmerie – 3,34% (statistică anexată).
Dintre acestea 24,27 % au fost reale şi 75,73 % false. Cele mai multe au fost transferate către Ambulanţă – 48,24%, Poliţie – 34,21%, Pompieri – SMURD – 13,82% şi Jandarmerie – 3,34% (statistică anexată).

Potrivit statisticii Serviciul de Telecomunicaţii Speciale pe trimestrul III din anul 2011 la Numărul Unic de Urgenţă 112 au fost primite şi tratate 123800 apeluri în judeţul Dâmboviţa . Dintre acestea 24,27 % au fost reale şi 75,73 % false. Cele mai multe au fost transferate către Ambulanţă – 48,24%, Poliţie – 34,21%, Pompieri – SMURD – 13,82% şi Jandarmerie – 3,34% (statistică anexată). Majoritatea apelurilor false şi abuzive provin de la copii, tineri, persoane cu probleme psihice şi sunt în mare parte realizate de pe cartele pre pay. Urmare constatărilor făcute de către autorităţile statului, 9 cetăţeni au fost sancţionaţi conform legii pentru apeluri false şi abuzive către numărul 112 (statistică anexată). Multe persoane sună fără a avea o urgenţă şi adresează injurii operatoarelor, râd, pun muzică sau nu vorbesc. Se solicită informaţii despre numere de telefon, se cere legătura cu diverse instituţii sau persoane publice ori se solicită sfaturi medicale.Autorităţile fac apel la cei care sună abuziv să nu încarce inutil liniile de urgenţă 112, întrucât un apel fals poate duce la pierderea unei vieţi. La 112 se sună doar atunci când ai cu adevarat o urgenţă.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu