EMAG

EMAG

03.08.2012

DN 72 Târgovişte - Ploieşti

Cisterna s-a răsturnat într-un şanţ de pe DN 72 Târgovişte - Ploieşti
Targoviste

Cisterna s-a răsturnat într-un şanţ de pe DN 72 Târgovişte - Ploieşti

Şoferul unui autoturism Logan s-a ales cu dosar penal după ce din cauza sa, o cisternă încărcată cu 18 tone de reziduuri petroliere a ajuns într-un şanţ de pe marginea Drumului Naţional 72. Conducătorul autoturismului s-a angajat în depăşirea unei coloane de maşini şi s-a întâlnit pe contrasens cu cisterna.


Şoferul de pe cisternă a tras dreapta la volan, dar a ajuns direct în şanţ. “Autoturismul a depăşit o coloană de 50 de metri. Era în depăşirea coloanei. M-am trezit cu el în faţă şi nu am mai avut ce să fac. Am tras dreapta cât am putut ca să evit coliziunea. L-am şters doar puţin”, a declarat şoferul de pe cisternă.

Pompierii au sosit şi ei la faţa locului pentru că rezervorul cisternei s-a spart, existând pericol de explozie. “Am acţionat cu apă pentru răcirea zonei. Autocisterna a prezentat scurgeri de carburant şi lubrifianţi”, a declarat plutonier Ionuţ Cărpenaru, şef Gardă Intervenţie, ISU Dâmboviţa.
Circulaţia s-a desfăşurat cu dificultate mai bine de două ore, doar pe un sens de mers.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu